2010年9月24日 星期五

小妮新地獄遊記(2) - 「清心池」

My Trip to Hell...

濟佛:
小妮準備遊冥。

小妮唔係呀嘩? 咁早去遊冥? 我成11點先放工呀! 精神疲勞,好想睡覺,下次先啦!

濟佛:你太懶散了,香港人受一點風霜就畏苦,還能成什麼大器!

小妮試下一日做12個鐘呀大老! 呀呀呀唔係..."大師"! 算啦,算啦。你等我換件衫一齊出發啦。

小妮師!地獄好凍呀。 前面個池好大呀,池水好清,個天好藍啊! 一D都唔似去左地獄呀! 水中浮出三個字「清心池」。係咩東東呢?


濟佛:你前日遊冥,因用凡胎俗眼看地獄,所以能見到到的事物很少,我今天帶你到此地,就是要你下池洗去塵埃,自然「凡眼」成為「法眼」。


小妮吓? 你要我落水? 好凍啊! 我怕感冒,唔敢去。

(
濟佛一手推了小妮下去)

守池將軍:拜見濟公活佛,失迎!失迎!剛才您將一凡人推下池內,不知濟佛用意如何在?

小妮喂! 實Q! 實Q! 快D拉我上去呀喂!

濟佛:將軍您不知,現時世人都是醉生夢死,塵埃滿身,喪失原來靈明本性,他們看不見人生真理的。

(守池將軍拉了小妮上岸)

小妮嗶! 你個地獄公務員呀! 枉我清明燒金銀比我阿爺時順便燒比你地? 你咁遲先來我上岸?

濟佛:小妮! 不要大鬧! 走吧!

(他們一起向前走)

小妮那兒滿天風沙,有人哭哭啼啼。莫非真的可以見到鬼魂?
(小妮心裏開始有點怕)

濟佛:那是世間人死後之靈魂,剛到陰間。這是陰陽界。

小妮前面兩排高樓寫上「交簿廳」...啊! "Registration"!生死註冊處

濟佛:什麼"純"?

小妮哈哈! 大師,英文你唔會明啦原來我地係地獄個個人都有自己的record 個人都好特別,真的不可小看自己

交簿官:歡迎濟佛及小妮駕臨本廳,在八月十五日,就接到玉帝諭旨,獲悉貴堂為著作「地獄遊記」一書,將到地府觀察詳情。

小妮啊! 有本 tour guidebook?

濟佛:因時刻已到,改日再來拜訪。

交簿官:可也,送駕。

小妮Bye bye!

交簿官:?? 啊! 拜拜小妮小姐!

濟佛:先回陽間吧!

小妮OK!

濟佛:?

待續...

沒有留言:

張貼留言